Za 12 miesięcy przygotujemy szczegółową dokumentację projektową niezbędną do zbudowania nowej trasy tramwajowej na Kasprzaka między Wolską i Skierniewicką. Długość trasy wyniesie ok. 3,5 km. Zbudujemy tory na odcinku ponad 2 km, a istniejące tory o długości ok. 1,2 km na Wolskiej i na Kasprzaka zostaną zmodernizowane.
Aktualności
Pierwsza umowa podpisana!
Podpisaliśmy umowę na zaprojektowanie nowej trasy tramwajowej na ul. Kasprzaka. Nowe tory pozwolą mieszkańcom południowej Woli szybko dojechać do centrum.
Pasażerowie będę mogli korzystać z sześciu nowych przystanków przy Płockiej, przy przystanku kolejowym Warszawa Wola oraz przy Ordona. Trasa tramwajowa będzie biegła wzdłuż szybko rozbudowujących się osiedli na Odolanach. Tramwaj zapewni kilku tysiącom nowych mieszkańców szybki i wygodny dojazd do stacji metra przy rondzie Daszyńskiego, a także do centrum Warszawy. Tory na Kasprzaka, tak jak nowe, świeżo zmodernizowane na ul. Puławskiej będą obsadzone zielenią.
Szczegóły zamówienia
Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji budowy i przebudowy trasy tramwajowej na Kasprzaka (między Karolkową i Sowińskiego) oraz na Wolskiej (od Elekcyjnej do Kasprzaka). Firma, która zajmie się projektowaniem – BPBK SA będzie miała obowiązek uzyskania decyzji administracyjnych potrzebnych do przeprowadzenia robót budowlanych, które zaplanowaliśmy przeprowadzić w ciągu 24 miesięcy.
Najważniejsze informacje o nowej trasie
- nowe tory: 2,3 km
- tory modernizowane: 1,2 km
- nowe perony: 6
modernizowane perony: 2 - wartość zamówienia: 2,6 mln zł brutto
- czas opracowania dokumentacji: łącznie 12 miesięcy
informacje o inwestycji
2,3 km
nowe
tory
1,2 km
tory
modernizowane
6
nowe
perony
4
modernizowane
perony
196 mln zł
szacunkowa wartość zamówienia
20 miesięcy
czas robót
budowlanych