Aktualności
informacje o inwestycji
- Jak postępują prace na budowie Tramwaju na Kasprzaka?
- Pracujemy na rondzie Tybetu i ulicy Ordona
- Jeszcze kilka miesięcy i będziesz tu jeździć tramwajem!
- Montujemy szyny na pochylni przy Redutowej
- Zmiany w organizacji ruchu (maj)
- Co słychać na budowie? (luty)
- Pogoda nie przeszkadza
- Przejezdna Wolska i inne zmiany w ruchu
- Co słychać na budowie? (styczeń)
- Tramwaj wraca na Kasprzaka
- Nowe wizualizacje
- Zima nie jest nam straszna
- Otwieramy Skierniewicką
- Tory się zielenią – rozchodnik na Kasprzaka
- Ulica Wolska zamknięta w kierunku centrum
- Kolejny etap prac torowych na Kasprzaka
- Pierwsze szyny na Kasprzaka
- Budowa rozpoczęta!
- Słońce na budowie tramwaju na Kasprzaka
- Start budowy w marcu
- Umowa na budowę podpisana
- Jest pozwolenie na budowę
- Otworzyliśmy przetarg na Kasprzaka
- Jest przetarg na budowę!
- Pierwsza umowa podpisana!
Menu
- Jak postępują prace na budowie Tramwaju na Kasprzaka?
- Pracujemy na rondzie Tybetu i ulicy Ordona
- Jeszcze kilka miesięcy i będziesz tu jeździć tramwajem!
- Montujemy szyny na pochylni przy Redutowej
- Zmiany w organizacji ruchu (maj)
- Co słychać na budowie? (luty)
- Pogoda nie przeszkadza
- Przejezdna Wolska i inne zmiany w ruchu
- Co słychać na budowie? (styczeń)
- Tramwaj wraca na Kasprzaka
- Nowe wizualizacje
- Zima nie jest nam straszna
- Otwieramy Skierniewicką
- Tory się zielenią – rozchodnik na Kasprzaka
- Ulica Wolska zamknięta w kierunku centrum
- Kolejny etap prac torowych na Kasprzaka
- Pierwsze szyny na Kasprzaka
- Budowa rozpoczęta!
- Słońce na budowie tramwaju na Kasprzaka
- Start budowy w marcu
- Umowa na budowę podpisana
- Jest pozwolenie na budowę
- Otworzyliśmy przetarg na Kasprzaka
- Jest przetarg na budowę!
- Pierwsza umowa podpisana!
Pogoda nie przeszkadza
Budowa tramwaju na Kasprzaka przesunęła się teraz w okolice ronda Wolnego Tybetu i ul. Ordona. Pogoda wykonawcy – Strabag Polska – nie przeszkadza w montażu kolejnych szyn. Co jeszcze dzieje się na budowie? W dalszym ciągu betonujemy wiadukt i kładkę dla pieszych. W większości gotowe są mury rampy zjazdowej toru tramwajowego wzdłuż Wolskiej.
2,3 km
nowych
torów
1,2 km
zmodernizowanych
torów
6
nowych
peronów
4
zmodernizowane
perony
196 mln zł
szacunkowa wartość zamówienia
20 miesięcy
czas robót
budowlanych